Waogebouw Akkedeemie – Bouwfase
| Wanneer? | |
|---|---|
| Waar? | |
| Voor wie? | |
| Kosten | |
| Plaats |
Korte uitleg
Bouw jij mee aan de carnavalswagen van de Waogebouw Akkedeemie?
Kies één of meerdere losse onderdelen om met je klas te bouwen. De meeste onderdelen maak je met een groepje van 3 à 4 leerlingen, op school. Jij bepaalt in welke les dit het beste past, bijvoorbeeld bij PGP, techniek, beeldende vorming, burgerschap of in de mentoruren.
Mede mogelijk gemaakt door:
Beschrijving
De bouwperiode loopt van september tot de kerstvakantie. Je bouwt de onderdelen op school. Liever bouwen in de bouwhal? Dat mag ook!
Je hoeft het allemaal niet alleen te doen:
- Gastles van een ervaren wagenbouwer
- Voorbeeldboek met technieken voor het maken van vormen
- Een stalen frame als basis voor jullie onderdeel
- Een deel van de benodigde materialen
- Extra hulp in de klas (technisch of creatief) op aanvraag
Heb je vragen, wil je eerst meer informatie voor je je inschrijft? Bel met Will Loermans of stuur een mail naar wba@kruikenstad.nl














